my own handyman

Idag träffade jag Isabell på stan för en fika.
Vi började med att hänga i en soffa och spana på killar.
Vi förflyttade oss ut för att spana på killar, helst killar i handyman byxor.
Det är något specielt med snygga killar som har  dom där blåa magiska byxorna. Jag och Isabell gillar det   väldigt mycket. Men till våran stora besvikelse så var de enda killarna vi såg i handyman pants var " ful, fest & femtio"
När inga killar vandrade runt inne i stan fick vi en snilleblixt och satt oss vid östra hamngatan.
vi såg 1 endaste kille i en firmabil som åkte förbi som var het. Vi såg dock inte handyman byxorna på honom så han satt och körde bilen. Med att döma av firmatypen så hade han nog garanterat handyman byxor på sig.
Jag gillar snygga killar ihandyman byxor så mycket att jag vill vara med i Mtv's program My own. Bara det att efter my own ska det inte vara någon kändis, utan en handyman. Tänk er, jag sitter med 2 av mina vänner i en soffa och får först ett urval av X antal killar. Killarna är självkalrt sådär perfekt vältränade ( inte för mycket), lite solbrända och har blåa handyman brallor och vitt linne. Jag ställer lite frågor  om hmm rör, el osv. Dom som svarat bäst, eller dom som är snyggast får gå vidare. Där får jag se en liten film om hur dom bor. Jag skickar vidare dom som var charmigast och snyggast och bodde finast. Sedan finns det 3 stycken killar kvar.
Dom får helt enkelt istället för att sjunga, typ göra något handy. Sen får jag välja My own Handyman.
 Önskletänkande. Jag får helt enkelt göra på det vanliga viset att gå ut på krogen och ragga.
Faktum är att det är precis vad som ska ske ikväll, för Erika har nämligen fyllt 19 :D

Kommentarer
Postat av: lovisan

hahaha. handyman hell yeah. hur gick det igår ?! du var lite ledsen i ögat då jag sist såg dig. hoppas det känns bättre nu och att du åter fått hopp om livet. najs kväll igår annars. bör göras om i min trädgård soon :D

2007-04-12 @ 18:26:16
URL: http://loisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0