Don't you stop now

16 days to go folks!!!

Så, vad gör jag nu dom är 16 dagarna som är kvar i falun? Igår var jag ovettig hea dagen från att Isabell och Tammy hade lämnat mig. Jag la in samma bilder 5 gånger på bilddagboken utan att det fungerade. Det slutade med att jag fick adda upp dom en och en åt gången. Det var vi den tidpunkten jag bestämde mig för att jag hyllar Facebook och ogillar bilddagboken. Jag luffade runt i min pyamas ( den i storlek 40 som jag skrev tidigare om som hänger i rumpan på mig). När klockan var 19.00 tyckte jag att det var på tiden att baka lite chockladbollar. Jag har inte gjort det sen den dagen jag hade bakfylleångest för att jag hade råkat nämna ett namn till lite fel person på kopparhatten. Det var väldigt gott. Jag blev så kladdig om händerna och efetrsom jag envisades med att kladda i håret så blev jag tvungen att ta en dusch. När duchen var över så ville jag titta på film. Men det tog mig kanske 2 timmar innan jag tog mig i kragen och fixade en dator som jag kunde okkupera ( helst med tillhörande säng) för att kika på film. När jag väl hade funnit en sådan dator så fick jag genast saker att göra. Konstigt det där att man kan gå runt en hel dag utan att det händer något, men sen när man väll har något man kan göra så får man flera saker att göra. Jag lyckades aldrig med mitt uppdrag för winrar hatade mig och likaså msn. Jag  gav upp och började istället att välja mellan smoking aces & 300. Det blev smoking aces, men när dom där 3 killarna hade blivit skjutna av dom andra 3 killarna ( en av dom målade en hitler-mustch nätr han hade skjutit någon) somnade jag.

Idag sov jag för länge. Jag glömde bort att ringa det där samtalet som jag borde ha ringt för 2 månader sedan. Lite duktig var jag dock, för jag åket till brorsans lägenhet och kikade efter om han hade fått sitt bankomatkort, sen lämnade jag in nyckeln till masmästaren. Fy fan vad tungt det kändes. Jag ville ju ha den där lägenheten. Men sånt är livet. Åkte hem, skrek om att hamburgarna var slut och att mjölken var slut. Käkade istället makaroner och köttbullar. Sen var det jobbet som gällde för min del. Nuhar jag varit här i 6 timmar och har bara 3 timmar och 42 minuter kvar. Min Cd'skiva har jag lyssnat på 5 gånger och kommer säkert hinna med några gånger till. Om det är någon som är lite pratsjuk är det ju bara att ringa åp min mobil, för jag svarar mer än gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0