för det är trött

Rhodos-förkylningen har verkligen blommat ut och är i det värsta stadiet någonsin tror jag. Men jag genomled min sista arbetsnatt. Trots min förkylning så gick den väldigt bra. Den snabbaste natten på hela veckan och vi spelade inte ens kort lika mycket som vi brukar. Jag vet faktiskt inte riktigt vad vi gjorde bortsett från att vi väntade på tidningen som kom en timme försent. Läste tidningen, varmkörde lite och sen när klockan i sin vanliga tur borde ha varit 02.00 så var den 06.00 och vi kunde glatt traska ut i omklädningsrummet. En utstämpling senare satt jag på min cykel och trampade mig hemmåt. Bytte några ord med mamma som var påväg till jobbet. Självklart kunde jag inte sova idag heller. Vred och vände på mig till klockan 8.00. Vridandet och vändandet fortsatte fram tills jag tog mig ur sängen 13.30. Ja, och va har jag gjort sen?
Lullade runt och var förkyld här hemma fram tills klockan 20.00 då jag och Emma A kom på att vi skulle se på film, så vi klämde två filmer - Shrek 2 & Sorority boys ( den hade absolut ingen handling och bör enbart ses av övertrötta personer). Jag begav mig hemmåt fast först blev det ett stop på jobbet. Det var ju min sista chans att träffa Emma P så det var bara att dra kortet i porten och traska in för att hitta henne sittandes vid en dator. Babblade lite med henne och insåg kanske 10 minuter senare att jag faktiskt kommer att jobba med henne på måndag. ååh nej, pinsamt sa jag och skyndade mig hem. Nu ska jag krypa ned i sängen och sova bort min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0