För Emmor är kloka

Jag har föresten glömt att skriva två saker.
Jag blev väldigt imponerad av Emma A igår. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det hela var, men det var typ såhär. Vi hade gått en promenad, och när vi skulle ta oss över stora vägen så åkte Andreas C förbi och vinkade. Emma frågade vem jag vinkade åt, jag berättade att det var Andreas. Emma frågar mig då om det var han i dem tyska bilen, jag svarar den andra bilen ( tänkte på den som åkte sist), emma säger; jaha den första bilen? Varpå jag säger; Den snygga bilen. Sen så mumlade Emma något om att den var tysk och jag svarade: ja hans pappa jobbar ju i Tyskland. Vi tystnar och Emma blir sedan väldigt shockad över hur hon kunde veta att bilen var tysk enabrt genom att se regestreringskylten susa förbi i några sekunder. Vi har med andra ord hittat Emmas dolda talang.
Den andra Emma som gjorde ett intryck på mig var Emma P. Helt plötsligt berättade hon för mig vem hon skulle gifta sig med. Även fast dom inte var tillsammans nu och hon inte var kär i honom så bara vet hon att dom kommer att gifta sig. Jag vill oxå veta vem jag ska gifta mig med. Men jag har ingen aning.
Hon berättade även att hon kvällen innan höll på att skicka iväg världens kärleksförklaring på sms till en kille hon inte ens är kär i. Det skapade en diskussion och vi konstaterade att saker och ting verkar så mycket smartare på kvällarna när man ligger där ensam i sin säng, men sen när dagen kommer inser man hur dumt det är. Man borde kanske inför mobilförbud efter klockan 20.00 på kvällen. På det viset hade vi ju undvikit alla dessa pinsama fyllesamtal och sms man lyckas åstadkomma på festkvällar.

Ja det var nog bara dom sakerna jag kände att jag behövde ta upp nu för stunden. Btw, jag tror att jag är redo att bli kär i en kille som är kär i mig. Det känns bra, för det är nog roligare så än att jag är kär i en kille som inte är kär i mig.
Fan, nu upptäckte jag att jag har virus på min dator. Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0