Det händer saker här

Nu var det på tok för länge sedan jag uppdaterade min blogg. Det är ju inte så att jag inte har haft något att skriva, utan jag har haft lite för mycket att skriva om. Jag har hunnit med att skolka från jobbet med Jakob & Albin för att springa runt i Gävle och leka på Valbo. En mycket trevlig dag som gjorde att jag och Albin fick ogiltig frånvaro på jobbet men inte Jakob. Vi blev med andra ord portade från Julfesten ( tack och lov så att man inte hade kommit på den dumma idén att gå dit). Jag har blivit riktigt förbannad på våran ryska vän på jobbet. Han tror att han är så mycket bättre än mig och försöker säga till mig vad jag ska säga och inte säga. Han tävlar hela tiden med mig om hur många färdiga och sålda jag har. Inte nog med det så envisas han alltid med att sitta i närheten av mig. Sitter han inte bredvid mig så sitter han mitt emot mig och flinar. Albin märker av mina ilskna vibbar och vet om att snart spricker det för mig. Från det ena till det andra så blev jag lite arg på Albin i onsdgas tror jag att det var, utan anledning.
Och nu när jag endå skriver om Albin så kan jag berätta för er att han har två beundrare på jobbet. En kille och en tjej. Det är spännande, snart kommer tjejen säga att hon är kär i Albin. Han kommer få panik. Sen har jag även hunnit med att skaffa mig en pojkvän. Det känns mycket bra måste jag medge. Synd bara att jag flyttar ifrån honom nästa söndag. Fredagen bjöd på ett Hej till Daniel och sen så ett par nya skor som jag ska jobba i. På kvällen roade jag med mig att spela Bowling med Jakob och Johannes. Ägde ut Jakob totalt i Backgammon och slutligen så spelade jag, jakob, johannes och deras mamma Tp. Killarna hade barnfrågor och vi vuxenfrågor. Tyvärr vann grabbarna, men inte så stort.
Igår var det inflyttningsfest hemma hos Lars. Mycket trevligt. jag drack för mycket alkohol och hade djupa disskusioner med en kille som jag fick för mig att jag kände för att det har varit så mycket babbel om honom på den senaste tiden. Ni vet hur det är med att bo i Falun. Alla pratar så mycket om alla så efter ett tag vet man knappt vilka man känner eller vilka man bara vet allt om.
Jag söp bort min digitalkamera. Fast jag tror mest att den blev stulen på McDonken faktiskt. Nu har jag ännu större anledning till att köpa en ny mobiltelefon med värsta proffskameran. Idag har jag mest bara mått dåligt.
Ikväll ska jag vara riktigt Gay och spela Tp med Louise och Petter och Jakob. Jag vet, Par-tp-kväll. Det kan knappt bli mer gay än så.

Kommentarer
Postat av: Tim tom tammy

men malin fy fan vad riktigt gaay! Tacka vet jag tp i öja med söndags superfylla och tappade byxor. Du kommer förlora utan mig ;P

2007-12-09 @ 22:33:49
Postat av: Pernilla

haha. kan vi inte bara bestämma oss för att vi känner alla som vi vet allt om? och så börjar vi gå fram till dem och säga saker som: "hej, jag hörde att du haft sex med blablabla, och att det tagit slut mellan dig och tjejen och hur är det med dig egentligen?"

2007-12-10 @ 16:17:02
URL: http://chibichibimoon.blogg.se
Postat av: Lenny

Men du! här händer det grejer! Det enda jag gör på senare dagar är att jobba, jag vet inget om livet! Eller, nu har jag varit i Sthlm i 2 dagar. Vi har bott hos Figge, träffat Erik M och såklart gått på Bruce!
vi får höras! puss

2007-12-11 @ 14:05:12
URL: http://Linneayeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0