Brasiliansk Vaxning

Eftersom gårkvällen var den sista kvällen Linnea spenderade i Falun på 5 månader bestämde vi oss för att göra något vi aldrig har gjort förut. Så varför inte utföra en brasiliansk Vaxning på henne?
Vi började med att väldigt noggrant läsa instruktionera, för man vill inte att något ska bli fel när man leker med så farliga grejer. Men eftersom mitt minne är som en guldfisk på kvällen fick vi lov att ta Fredrik till hjälp. Medans Linnea fixade sig fin inför kvällens events så värmde jag och freddan vax i micron.
Självklart misslyckades jag även på den fronten & vaxet blev för varmt. Så då fick vi sitta i linneas badrum och röra vaxet i ca 15 minuter, jag fullt påklädd, linnea utan byxor och allt där under.
Linnea fick sköta sig själv till en början, men efter första rycket insåg hon att hon inte kunde.
Som ett bevis på min trogna vänskap slutade det hela med att jag vaxade Linnéa. Och inte nog med de, vi hade med Oscar på sms och rapporterade hur det gick.
Det länge sen jag hade så roligt, sist jag skrattade så mycket var i lördags när jag och Linnea bar hennes sovgrejer. Jag drog, Linnea skrek, Linnea grät, Linnea skrattade och jag satt bakom och kramade henne.
Vi önskade oss att Erika vad med & hjälpte oss. Men nu har jag en väldigt rolig historia att berätta för henne nästa gång jag ser henne. Hon kommer få lite mer spännande detaljer som jag lämnade utanför bloggen.Någonstans där på hennes badrumsgolv kändes det som om Linnea födde barn och jag var hennesBirth partner som det så fint heter på engelska. En väldigt trevlig kväll med andra ord & jag har något väldigt kul




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,vill gärna höra alla detaljer om hur vaxningen gick:) vi får ta och dejta någon dag snart! kram!/erika

2007-01-28 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0