I'm so poor

wont you lend me some money?

Jag älskar den låten, lyssna på texten bara.

Idag har jag studiedag, jag som hade förberett mig mentalt hela dagen igår för att att jag skulle till skolan idag. Men när kvällen kom och klockan var nära tolvslaget frågade mattias mig varför jag skulle till skolan imorgon och inte ha studiedag som dom andra barnen. Eftersom som jag ägnade hela förre veckan åt att vara blond, blåögd & Naiv så fick jag lov att undersöka saken lite noggrannare. Det visade sig vara sant. Varför tror jag inte på killar när jag borde, istället för att tro pådom när jag absolut inte borde göra det?
Jag tror jag har hittat min stora svaghet.

Studiedagen hjälpte inte mig så mycket för jag fick iaf lov att traska upp i ottan för att åka till sjukan.
Självklart var blge bussen försenad så jag fick stå och frysa på stan väldigt länge. Tog den där sprutan och väntade i 30 min och blåste ut. När dom såg att jag var körklar promenerade jag ned påstan för att åka hem med bussen som inte gick föräns 29 min senare. 09.15 bussen hade jag lyckats missa med 1 min.
Mamma plockade upp mig och tvingade mig att städa bilen. Så där stod jag på våran gård, jätte arg & trött och städade våran bil. Det var inte roligt. Men det var väldigt skönt att få komma in igen och krypa ned i sängen. Synd att jag var ensam. Tur att jag har min ½ meter höga nalle att krama.

Nu håller jag på att förgås av sug efter nikotin, det känns som om det här kommer att gå åt helvete. Fan.
Men på tal om något roligare så såg jag en ap bra film igår - The Boondock Saints.
Glada nyheter var att dom håller på att göra en 2a till filmen. Hoppas att den är bra och itne dålig som det flesta 2or brukar vara. Andra spännande news är att jag & Tammy har bokat biljetter till Falu revyn tills på lördag. Så då blire kika på Isabell. Jätte bra!

Kommentarer
Postat av: Tammy

wow du har sett en ny fil! Jag blev lite chockad över att du gillade den filmen, inte riktigt din stil trodde jag ;)
PUSSSS

2007-01-08 @ 15:30:33
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: em

och inte kunde du förmedla vidare att det var studiedag igår till andra efterblivna barn som oxå trodde att det var skola! haha

2007-01-09 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0