Let go

Jag är trött på alla krav på hur man ska vara och vad man bör göra.
Av någon anledning känner jag mig som en 3 åring som har hamnat i trotsålder. Om någon säger åt mig att inte trycka på knappen är det de första jag gör när ingen ser på.
Jag borde plugga, men det fungerar inte. Jag blir bara gråtfärdig så fort jag sätter mig på golvet och tittar på mina skolböcker och jag ser i ögonvrån hur berget med skolarbete bara stiger vid min sida.
Jag är absolut inte den enda som är såhär, det är stört hur dåliga vi ungdomar har blivit.
Det finns några få som sköter sig som man ska, tyvärr hör jag inte till dom. Hur gärna jag än hade velat.
Jag kan inte ens med exel & av någn anledning säger min fysiklärare åt mig att rensa min dator så jag får plats med sådana onödiga program. Jag tycker det är orättvist, jag har hellre plats till bilder och musik. Det är ju det man vill ha. Fast jag har varken några superroliga bilder ( bara den på Linnea & mig från Lasse W konserten) & inte direkt någon bra musik. Jag förstår inte riktigt hur det går till.
Men för dom som inte har förstått det är jag allmänt trött på mitt liv och vill åka utomlands till värmen, eller till regniga Dublin. Eller ta studenten och ha sommarlov. Jag är ledsen och nästintill depprimerad. Något som skulle få mig att må bättre är nog en tur på längdskidor vid pumpen. Någon som ställer upp?

Kommentarer
Postat av: Em

jag ställer gärna upp! jag har varit sugen på att åka längdskidor och skridskor hur länge som helst:)

2007-01-29 @ 20:32:11
Postat av: Tammy

Klart jag gör darling, vi ska ju göra om våran berömda vurpa (;

2007-01-29 @ 23:35:53
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Erika

Hej babe! tror faktiskt att en tur på längdskidor skulle muntra upp mig med :) fast det var skit länge sen jag åkte hehe :) kram / erika

2007-01-31 @ 08:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0