Maja ska inte vara tråkig.

Jag börjar bli trött på mitt pendlade humör nu faktiskt.
Inatt sov jag dåligt, vaknade tidigare än väckarklockan, pappa var hemma på morgonen och han kollade självklart på tv. Ni förstår att det var så illa det kunde bli. Men tro mig, min dag skulle bli värre. Det var nästan som om pappa kände det på sig för han hade fixat en färsk fralla åt mig som jag kunde äta till frukosten. Det var faktiskt väldigt snällt av honom. När jag åt min fralla kände jag " Pappa jag älskar dig" Vilket jag oxå kände igår när han hade köpt en ny snöskoter. Fortsätter det på det här viset kommer jag och pappa vara väldigt goda vänner snart.
Men iaf så kom jag efter mycket om och men, alldes på gråtgränsen, till skolan min.
Hängde med Maja och beklagade oss, nästintill tävlade om vem som var mest depp.
Vi fick lov att ge upp våran tävling för vi hade matte. Istället fick vi lov att beklaga oss om vem som hade valt sämst och svårast uppgift. Maja vann på den fronten.

Emma kom till våran Matte och plockade upp oss för att boka hytt till studentkryssningen. Vi hade tur, Vi fick faktiskt den sista B-Hytten för 4:a personer. Det passade oss alldes utmärkt. Jag blev väldigt uppåt för ett tag där. " Vi fick sista b-hytten, ci fick sista B-hytten " Sjöng jag i Majas öra.

Efter bokningen så skulle jag förhöra Maja inför hennes prov, okey, majas dag var kanske sämre än min. Det gick inte så bra att förhöra Maja för en viss fjortis satt i cafeterian med häng på sina vita tighta mjukisbrallor!?!? satt och trissade upp alla. En kille med röd t-shirt och rosa, ROSA?!?!? Mössa blev väldigt upptrissad och pratade väldigt högt. Jag ville döda dom. Pernilla vill döda killen med röd T-shirt och ROSA mössa. Det vet jag, föresten har hon oxå blivit anklagad för att vara flata. Men nog om pernilla nu. det här är min blogg, pernilla har en egen.

När jag inte hade dödat alla dryga människor o kafeterian och Maja hade gått till sitt prov satt jag och hängde på en bänk och läste i min friskis & svettis tidning. Självkalrt gömde jag den i mit block så att ingen skulle se vad jag läste. Vem är så nördig så att man sitter och läser i en friskis & svettis tidning i skolan? Ensam dessutom.

Det blev en fysiklektion. Första 30 minuterna satt vi mest och snackade studentkryssning och hur fulla vi skulle vara. Jag insåg att jag måste vara en bessewisser ( hur det nu stavas), för alla som var på fysiken frågade Mig alla frågor om studentkryssningen. Jag kunde inte riktigt förstå det där, så jag svarade så gott jag kunde. Jag kunde allt.

Thomas kom och började att babbla. Maja kom tillbaka från provet och vi började beklaga oss om hur dåligt vi mår. Men det var någon som störde oss - Mår ni verkligen så dåligt?
Hur kan man fråga något sådant? Vi hade en depp dag, låt oss vara lite deppiga.
Eller det var väll lika bra att pigga upp oss, för en stund senare när jag ville sluta 5 min tidigare för att gå till bussen så fick jag höra att vi hade dubbellektion. Yippie. Det var inte alls nå roligt.
Då hann jag inte hem mellan fotografiska bilden och fysiken så jag fick gå ned i det mörka labbet.
Kopierade lite bilder & hade lektion. Sen kopierade jag 1 till bild och åkte utan att säga hejdå.
Jag tänkte ta det sen, men då vare försent.

Kom hem & hettskäkade. Kände mig trötter... blev pigger. Jag höll på att göra bort mig rejält, men jag tänker inte skriva och berätta om det för er. Det blir för pinsamt. Men min ägodel som en gång var förlorad på hemlig plats är funnen och jag känner mig hel igen. Nej det gör jag inte, men jag hade väll kunnat?

Nu väntar jag på att nea ska höra av sig, men inte fan gör hon det. - Fan, för jag är egentligen inte sur, lite rastlös bara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommer rocka studentkryssningen! Jag uppskattar din blogg väldigt mycket också!

2007-01-17 @ 21:56:57
Postat av: Anonym

fan ja Älskar dig Mallebralle

2007-01-18 @ 02:03:24
Postat av: Pennylennysvenny

YO! vem vare som vart chefen för vår grupp förresten? man ska ju skriva in alla namnen och om man ska förbeställa matsen och så! puzz

2007-01-18 @ 16:26:47
Postat av: Tammy T

hahaha du hittade ägodelen? tror jag vet vad det var... förresten skulle du visst kunan sitta o läsa en F&S tidning för du är så nördig på riktigt.
;]

2007-01-18 @ 18:31:07
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Erika

äH DET ÄR RÄTT COOLT ATT SITTA ENSAM OCH LÄSA TRÄNINGSTIDNINGAR.. TYCKER JAG I AF. ELLER ÄR JAG OXÅ EN NÖRD EGENTLIGEN:?p

2007-01-19 @ 12:11:38
Postat av: em

"fan ja Älskar dig Mallebralle" "vi kommer rocka studentkryssningen! Jag uppskattar din blogg väldigt mycket också!"

Malin har du skrivit egna kommentarer nu igen?

2007-01-19 @ 17:25:43
Postat av: Pernilla

du har rätt! jag vill DÖDA alla som har rött och rosa samtidigt. har de inga speglar hemma? hmpf :/

2007-01-21 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0