Pernillas frågeformulär

Eftersom Pernilla hade ett frågeformulär & jag dålig fantasi och inget tisdagstema för jag hade sovmorgon istället för hål idag bestämde jag mig för att sno hennes lista.


BRUKAR DU :
Peta dig i näsan: Haha ja, fast jag stoppar inte upp saker där.
Titta på dig själv i spegeln: Yes, tar en titt på morgonen ifall mina kläder matchar, och sen titt på kvällen innan jag sover. Jag är som snyggast då...
Gnälla: Ja, jag är aldrig nöjd.
Skrika: Glädjeskrik brukar komma ur min mun när jag är glad.
Sova: Har blivit lite dåligt med det på sista tiden
Ha ångest: Utan min ångest skulle inte jag vara jag
Skada dig själv med flit: Nej? det är väll dumt
Ta mediciner du inte borde ta: Möjligtvis lite hostmedecin när jag är orolig och inte kan sova
Vilja dö: När jag har försummat mitt skolarbete och jag måste plugga som en idiot
Drömma mardrömmar: Ibland, dom handlar ofast om att folk är arga och skäller på mig. Typ Kalle.
Drömma sexdrömmar: Ja, men bara om anders
Ta droger: Alkohol intar jag med glädje
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv, det duger bra 
Klä dig i svart: Jag älskar mina svarta jeans
Gå till kyrkan: På skolavslutningen, bröllopp och begravningar
Gå i skolan: Nästan varje dag 
Röka: Ja, på fester och nån cigg då och då 
Ha sex: Det händer, men inte så ofta
Ljuga: Det händer, men inte så ofta
Hata folk: Haha, jag går på lugnet...
Lita på folk: Ja, jag litar för mycket på folk

VEM:
Saknar du: Linnea som är i Thailand
Vill du döda: Hmm, jag tror nog inte jag vill döda någon just nu
Rörde dig sist: Jag gissar på Maja, hon puttade nog till mig någon gång under fysiken
Vill du slå: haha - MÅNGA! 
Vill du kittla: Linnea, fast bara på halsen 
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Linnea
Skrek du på sist: haha ingen aning, det var länge sedan jag skrek på någon. 
Vill du vara som: Jag vet inte?
Sårade dig sist: Det vet jag
Vill du bli galet full med: Emma, det var länge sen nu 
Gjorde dig riktigt glad senast: Linnea, hon ringde mig igår! 
Fick du sms från senast: Halebop
Ringde dig senast: Oscar
Är vackrast på jorden: du...

HAR DU:
För många vänner:
 Nej, men jag har för lite tid för att hinna med att hänga med alla 
Förföljelsemani: Jag hoppas inte de
Tvångstankar: Ibland kommer dom 
Någon annan psykisk sjukdom: Nope, men jag har hört att jag är störd? 
Någon fysisk sjukdom: Tror inte de, eller lite allergi, men det är ju allergi och inte en sjukdom?
Någon skada: Ett mystiskt knä.
Färgat håret: Jamenvisst har jag det!
Brutit några ben: Jag bröt benet på en kille som jag var arg på förut... men på mig själv? Nej. 
Några piercings: Bara i öronen.
Egen dator: Yes, den är inte så bra, men den fungerar
Gjort bort dig rejält: Jag gör det jämt. Hela jag är pinsam
Bra självförtroende: Jo. Jag tror det
Kysst någon: Japp & jag gör det gärna igen
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Japp, jag har till och med köpt ut kondomer 
Tagit nakenbilder: Nää, kameror & nakenhet hör inte ihop.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Jag det tror jag nog att jag har 
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nope.
Varit otrogen: Nej.
Stulit någonting: kanske (a) 
Lämnat landet: Tro det eller ej, men jag har faktiskt åkt på semester utomlands 
Rymt hemifrån: En gång, fast sen så har jag smitit ut och kommit tillbaka utan att någon har märkt det.
Tuttat eld på nåt: Det har jag säkert
Gjort något olagligt: Jo, har väll blivit en del

HUR
Går du:
Snyggt!
Svarar du i telefonen: ”Malin" , "ja hallå ja!", " Men Heeeej", "Ja, det är Malin" ( min dröm är att få svara; Malin mitt i maten, men när jag får tillfälle för det glömmer jag alltid bort det). 
Fördriver du tiden: Harpan 4 life!
Mycket pengar har du: För lite för att gå +
Tjänar du pengar: Jag jobbar lite och får studiebidrag
Bäddar du sängen: så bra som möjligt. men det händer inte ofta.
Ofta diskar du: Typ aldrig
Ofta städar du: När jag får besök 
Många stör du dig på: Vädligt många, orkar inte räkna
Ofta träffar du din familj: Varje dag ungefär. Fast inte mina bröder då...

TROR DU:
Att du kommer bli något: Ja, det är väll klart!
På Gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Det finns några som jag Vet tycker om mig.. Fast jag är lite osäker 
På ett liv efter detta: Kanske…
Att fiskar kan tänka: Hmm har aldrig tänkt på de, men varför inte? 
Att du kommer leva länge: Man hoppas på det bästa

VÄLJ:
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt ( om jag ska sova) Varmt om jag ska sola 
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Kyssar!
Telefon eller internet: Telefon är roligare 
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Film 
Leva eller dö: Leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0