Torsdag

Igår sov Linnea hos mig.
haha det var trevligt, hon ramlade, eller mera halkade in här vid 22.30 tiden på kvällen.
Vi hade mycket att ta igen för vi hade inte träffats på flera dagar - 3dagar!
Rabblade igenom allt vi hade missat och sen kom vi in på saker vi skulle göra om
vi dog och vi kunde spöka. Det var jätte roligt och vi skrattade högt och länge.
Tyvärr tänker inte jag dela med mig av dom roligaste sakerna vi skulle göra, för då blir det inte lika kul när vi gör dom. Men jag skulle iaf kasta popcron på linnea när hon sov så att hon vet om att jag är där.

Vaknade upp skamligt sent, och käkade frukosten ännu mer skamligt sent.
Mamma skrattade åt oss och vi skämdes INTE!
Nog om idag.

Över till imorgon: Det första jag ska göra när jag anländer till stan är att springa in på ICa och köpa DD!
Jag tipsar er andra att göra samma sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0