Dagen Linnea och Simon hånglade i mitt kök

Den här kvällen såg till början ut att bli ganska så seg. Det ändrades ganska snabbt när simon och jag kom överens om att vi skulle sitta och göra ingenting tillsammans. Sen när vi sitter dr och gör ingenting hör vi en försynt knackning på dörren. aaah, knack knack, aaah, knack knack, men kom in då!
Då var det Linnea som kom förbi. Hon vågade inte gå in genom min stängda dörr för att det stod killskor i hallen. Vad tror hon om mig egentligen?
Simon skulle bestämt kika i min goodilåda, jag fick panik och kastade med över simon för att dra igen den lådan. Efter det så tyckte jag att det var dags att dra till Citygross. Linnea kom på en rolig lek. Vi skulle sjunga ut allt vi sa. Linnea var skönsångare, simon fick vara hiphopare och jag skulle skrika. Jag var sämst så kampen fortsatte mellan simon och Linnea. En hel del fula situationer uppstod vid kassorna. Första kassan gick ganska bra. Bäst var det vid kundtjänst när simon rappade fram att han skulle ha en göteborgs. Linnea föll på mållinjen och kassörskan kunde inte hålla sig för skratt tillsist.
När vi kom hem till mig så käkade Linnea och Simon mackor. Bråk uppstod som vanligt när simon käkade upp Linneas macka. Linena gjorde nya mackor och slickade på simons. Simon var skitnöjd - Nu har vi hånglat.
kvällen fortsatte inne på mitt rum. Sexsnack självklart - vad annars med en grupp på 3 så snuskiga personer?
Simon förklarade ett och annat så att nu känner jag och Linnea att vi är redo att möta omvärlden.
Det teoretiska blev till praktiskt och innan vi riktigt visste ordet av det så stod jag på alla fyra med Linnea bakom mig. Jag blev liggandes ochlyft och hamnade överst och fram och tillbaka.
En jävligt lyckad kväll med andra ord.

image95

Kommentarer
Postat av: linnea

haha vi ÄR helt normala!!

2007-07-16 @ 01:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0