det går överstyr!

Här har jag gått runt som en zombie hela dagen. Tog mig ett avslappnande bad och tänkte krypa ned i sängen. Men nejdå, nu är jag hur pigg som helst. Hoppas att peach är lika pigg som jobbar natt. men trots att jag är hur pigg som helst har jag fastnat här på msn. Jag skulle kunna se på en film, om jag hade haft någon bra film hemma. Jag skulle kunna umgås med någon, om jag hade orken att förflytta mig från min trygga rum.
En utekväll hade inte heller varit helt fel. men det blir det däremot i helgen. Emma och Malin goes wild. Aaaah! Har verkligen längtat efter en traditionell utekväll á la Emma och Malin.

Nu har jag fixat något heöt underbart. Jag har mublerat om lite i rummet så nu kan jag ligga i sängen och skriva i min blogg. Helt fantastiskt vad något så litet kan förändra så mycket. En förändring till något så bra mycket bättre. En början på ett nytt liv. Nej nu överdriver jag en aning faktiskt. Förlåt, men jag rycktes med förstår ni. Vart var vi nudå? Ja juste, utekväll á la Emma och Malin. Ja, dom är av ett eget slag. Dom brukar ofta urarta och dom mest konstiga grejerna som man väntar sig allra minst händer. Det brukar även komma en del pinsamma inslag lite då och då ( som den gången jag och Emma satt och pratade om hur vi brukar strippa när vi byter om och emma berättade att hon brukade sno en spritflaska lite då och då av sin pappa och när jag minuten efter ska gå på toaletten så sitter han utanför). ja, roliga kvällar det där. Det konstiga är att om jag och Emma är på fest tillsammans då flera andra är med, blir det ju inte riktigt samma grej. Det längsta vi kan sträcka oss är att titta rakt fram på en tv och säga att vi tittar på Black hawk down och tycka att det är as roligt. Men då tycker alla att vi är dumma i huvudet. Clownperuker är faktiskt oxå roliga. Det har ju även hänt att Emma har tagit mig i doggy inför en hel bunt tjejer.  Trevliga minnen det där ( som faktiskt finns på kort på min bilddagbok). Nu känns det som om det här blogginlägget håller på att spåra ur, jag lägger nog ned det här snart och sätter på mig ett par strumpor istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0