=)

Ligger i min säng och lyssnar på grym musik. Jag är glad, lugn i hela kroppen nu.
jag har verkligen ingenting att skriva. Allt känns bara 100 kilo lättare nu. Jag klagar inte. verkligen inte.
Men jag har ju faktiskt lite tråkigt. Allt ligger ju och sover. Vad ska jag göra då lixom? Det är ju inte mitt fel att jag glömde bort att äta mat igår så jag fick lov att äta det mitt i natten. eller jo, det var nog faktiskt mitt fel.
det kanske är dags att byta lakan. Som förut, på den gamla tiden brukade jag alltid byta lakan när det var dags för en ny liten era i mitt liv. Nu kan jag säga att det faktiskt är dags.

Dagens låtar:
Felix Da Housecat - Happy hour
Enur Feat Natasja - Calabria 2007
Apathy - It takes a seven nation army to hold us back
Naruto - Wind
Death cab for cutie  - I will follow you into the dark
Tingsek - world of it's own
Felix Da housecat - Harlot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0