Glada människa

Vaknade upp imorrse 06.30 och var pigg. Jag antar att det är så det blir när man har jobbat förmiddag en hel vecka. Jag suckade lite och funderade på att gå upp, men den idén ersattes med en bättre idé som innebar att ligga och dra sig i sänge. Det fungerade väldigt bra, för nästa gång jag vaknade var klockan 10.30 och jag låg och pratade i telefon med Linnea och hade funderingar hur jag skulle kunna jobba eftermiddag nästa vecka när jag skulle gå i skolan. Jag insåg ganska så fort att jag inte går i skolan längre så det skulle inte bli några problem.
Drog mig i sängen till 11 då jag tog mig upp. Stoppade i en tvätt i maskinen och lullade runt lite här hemma. 12.00 var jag en av de där hurtiga jävlarna som man hatar. Dom som är ute och går en lördagsmorgon med ett stort leende på läpparna som tyder på att det bästa som finns är att gå promenader! Fast det tycker inte jag egentligen, jag gick bara runt och dagdrömde. Byggde upp en sån där fin fantasivärld om vad ska ska hända i framtiden.  Eller vad man vill ska hända i framtiden, sådana saker som aldrig kommer hända. Men ack vad glad man blir att tänka på dom sakerna. Nu sitter jag och väntar på att kläderna ska tumlas lite så jag kan hänga upp dom, kanske ta en sväng till borlänge med Sofia eller städa rummet. det visar sig helt enkelt hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0