Och sen vände det

ja, sedan föregående inlägg har jag hunnit hoppa runt på skrivbordet bredvid datorn för att få igång skrivaren. Det tog lite tid, men när jag väl hade lyckats så kunde jag skriva ut 3 kort. Sen, vet ni vad somhände då? Då börjar korten bli grönare och grönare. Erikas hudfärgade panna påminde mest om Hulkens. Då blev jag ännu mer bitter. Och när jag låg i min säng och funderade på mitt liv och var nästintill gråtfärdig så pep det till på min mobil.
Min hjälte Daniel räddade hela min natt genom att skriva: haha görs? Tänk att det lilla och korta sms;et kunde göra så mycket. Det är tur att man har Daniel ibland. För utan honom hade jag inte fått veta när det går Harry Potter trailers på tv ( nog för att jag missade den, men endå). Nu ska jag gå och skriva Malin ca 20 gånger, för det är jag värd!

Dagens låt: Felix Da Housecat - Harlot ( intro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0