Oh please

Den här helgen har varit väldigt lugn och skön.
I fredags så blev det skrivande och vara fyllechaufför åt mamma och pappa. Pappa var jätte packad, dock väldigt rolig. Det blev skjutande med Luftgevär för att avreageras lite och det fungerade. Var lite fyllechaufför igen och pappa var jätte glad för att: Det var så trevligt ikväll! Jag har druckit öl och jag har rökt! Så trevligt!
Ja pappa, jag förstår att du hade det trevligt ikväll. Han var även stolt över vilka dina döttrar han hade ( antingen såg han dubbelt eller så är även Linnea hans dotter). Han förhörde Linnea som vanligt om hennes kärleksliv, tänkte fylleringa & sms:a Linneas pappa angående Linneas kärleksliv. Sen så skulle han slutligen ställa väckarklockan, det gick inte så bra så då fick jag lov att hjälpa till. Jag ocg Linnea delade på en flaska vin bara för sakens skull och sen så somnade vi gott. Lördagen vaknade jag på tok för sent och stackars Emma fick sitta och vänta på mig as länge. Jag åkte förbi rusta i jakt på brännbara cd-skivor och köpte ett duschdrapperi(?!) och cd skivorna. Hur snygga som helst, inte alls som vanliga fula brännbara, dom här var något extra!
Åkte till min Emma och vi skulle kika på en film, men det var franskt tal, det fanns textdr på - Franska, Spanska & Kinesiska. Istället valde vi att titta på när Jessica S springer runt i jätte kort jeans hotpants. Det var typ, inte så bra.
Snackade lite innan det var dags för mig att plocka upp Erika för att föra henne hem till mig. Vi hyrde Corps Bride ( som var bra) och sen brände vi ut skivor på mina snygga cd-skivor. Förlåt att jag tjatar om dom, men jag tycker att dom var så otroligt snygga.  Sen så kikade vi på filmen vi hade hyrt. Erika var lite trött för hon hade varit uppe så länge så jag körde hem henne :)
Sen traskade jag över till Linnea och Sofia och satt och snackade. Polisanmälan som hänger över en av oss. Slagsmål och allt skit som hännt. Vi kikade i våra almenackor och kom fram till en helg då vi ska bosätta oss hemma hos Sofia och festa järnet. Yes yes.Det kommer bli grymt roligt tror jag!
Nu har jag två roliga saker att se fram emot - Min och Majas Göteborgstripp & tjejfyllehelgen hemma hos Sofia!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag tycker att du ska skriva hela tiin så jag har något att göra på mina fullspeckade dagar. hehe du är så bra som man kan va min kära persika. nu väntar bodybutter och mys hos mig så kom fort! ;) puss

2007-07-08 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0