Wakeborad premiär!

Idag var det premiär för mig och Linnea på Wakeboarden. Lite skakiga och illamående hoppade vi i oskars båt som han styrde ut till Hellmansö. Någon behövde offra sig att börja. Det kunde ju inte vara varken jag eller Linnea för vi behövde någon som visade för oss hur man skulle göra. Markus gav sig och strippade för att sedan hoppa i vattnet.


Det såg ju inte så svårt ut tänkte jag. Sen så var det Oskars tur. Det såg väldigt lätt ut för honom med.

Vid den tidpunkten insåg jag att det var jag som skulle åka där näst, eftersom jag skulle klämma på mig Oskars våtdräkt. Jag älskade den!

Sen så var det bara att spänna fast wakeboraden och hoppa ned i vattnet. Det blev några fall, men på tredje eller fjärde försöket så stod jag. Det kändes väldigt bra. Några försök senare så började det att gå riktigt bra.

Fast det var väldigt jobbigt, så jag lät Linnea ta över. Även hon var väldigt nervös, men hon kunde det där ungefär som om hon inte hade gjort något annat i hela sitt liv och kom upp på första försöket.

Efter att ha åkt så ramlade både jag och linnea ihop ( vi är inte så välltränade som vi gärna önskar att vi var). Vi styrde båten hemmåt. Linnea tränade på starta bakåt i backe, oskar grillade hamburgare och vi käkade.
image93
Tack så mycket för en otroligt bra eftermiddag - kväll!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha vad fula alla är på sista bilden, jag har nog hittat min dröm pose iaf. hehe ja visst hade vi kul igar! det var en toppen dag!

2007-07-04 @ 08:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0