Det klumpar sig i magen

All denna livsglädje som jag har känt under hela veckan är just nu som bortblåst.  Jag vet inte alls vart den tog vägen. Det känns som om jag tog två steg frammåt och nu för 1 timme sedan så tog jag ett kliv tillbaka. Så det är inte alls lika illa som förra veckan eller veckorna innan det. Men det har fortfarande kommit en liten klump i magen som är jag inte vet vad det beror på.  Fast det kan nog bara bero på att jag är lite trötter, men man vet ju aldrig. Förra fredagen när jag hade en klump i magen så gick ju faktiskt allt åt helvete på lördagen. Jag hoppas att morgondagen blir mycket bättre än vad den lördagen var. men jag kan ju säga att det fanns en och annan höjdpunkt den kvällen med. Nej, nu ska jag fortsätta skriva på min lilla bok, den blir faktiskt hur bra som helst. Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0