Egentligen...

Egentligen borde jag inte blogga nu. Jag är för trött och för bekymmrad. Varför är emma inte vaken? nej för hon ska upp och jobba imorgon. Jag borde egentligen oxå sova, för jag ska ta en spruta imorgon för att sedan jobba natt.

Igår var det egentligen inte sådär jätte roligt. Kvällen började hemma hos Jonis #2 ( för att undvika förvirringar med den andra Jonis). Jag hade egentligen inte ätit något under dagen( bara en påse chips och 3 dl dipp) så efter en cider var det jag som satt i Jonis #2 soffa och var dryg och flummig. Linnea som egentligen skulle komma 20.30 kom inte föräns 21.30. Jag skulle egentligen ringa henne 21.10 för då skulle hon stå utanför porten. Ja det gjorde hon, men efter en cider så var jag sådär skapligt pålitlig och glömde bort att ringa henne. Stackaren. Hon stod ute i regenet som egentligen klassas som spöregn. När Linnea väl var hemma hos Jonis #2 så drack vi lite, plattade lite hår och sedan hämtade Emma oss på Åhlens parkeringen. Hon var lite chaffis till oss, en liga på 3, som skulle till Dössberget. Egentligen var det bara fulla 15 åringar där, men det gjorde inte oss något. Vi traskade upp för backen, Jonis #2 blev antastad och jag träffade Karl. Betalade det makalösa priset 150 kronor och glodde lite på Pb. Tog lite kort som vi egentligen skulle ta i smyg, men det blev inge bra, så det blev vanliga kort istället.
Vi gick och köpte cider. Cidern var äcklig, egentligen den äckligaste cidern jag har druckit. Vi gick ut, kikade på Pb. Träffade Daniel, jag blev uppraggad av en tjej från mora men som egentligen var från Göteborg. Jag sprang in och köpte en till Cider. Träffade Hanna som jag stod och pratade med. Traskade ut och skulle dansa, men jag gick och köpte en till Cider. Sen gick jag och dansade på riktigt, för det var egentligen det var jag där för att göra.
Sen fick Linneas bror Fredrik vara världens snällaste chaffis som ställde upp på min orimliga krav. Tack och förlåt fredrik. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: linnea

hej gumman! jag tänkte gå med dig till jobbet, eller lite innan om du hinner, du kan ju ringa när du vaknar, är så rädd att jag väcker dig!
åh vetu, det gjorde inte så mkt för jag behövde en kalldusch för att kunna slappna av igen.. =) du är ju så gó! puss

2007-06-25 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0