Statoil i falu-ungdomarnas hjärtan

Klockan närmade sig 00.30. Jag skulle fylleköra tammy efter en kväll hemma hos erika som bestod av en full Tammy, en frisör - erika och mig. Mig var mest jag och jag kollade mest på och gjorde kaffe som inte alls var så gott. Men när den fulla Tammy hade blivit läcker i håret så ville hon ha lite groggvirke och tuggumin så det var bara att styra bilen mot Statoil. Jag väntade mig ett folktomt statoil, men så blev det inte.
Istället så fanns det trevliga ungdomar där som även dom var sugna på att natthandla. Helt otorligt att man plötsligt, bara sådär ska träffa sådana gobitar från falun. Ja, såklart, det fanns ju självklart dom man inte heller hade den där jätte lusten att träffa. Men vad gör man. Jag är iaf nöjd med den här kvällen, den var mycket, mycket trevlig och för er som missade Desperate Housewives, det var dumt. Sjukt bra avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0