Allt är faktiskt inte Kalle's fel

Nej det är det inte. För det var faktiskt Oscars dumma kompisar som lade glaset på handduken och skjutit in den i hörnet. ( jag hör till Oscars dumma kompisar). Jag kände att jag måste förklara hur saker ligger till. Folk har en förmåga att tro på allt skit jag skriver i min blogg ( ja ni vet när emma ramlade på cykeln på vägen till skolan och jag skrev att det var för att hon var full. Ett tag senare trodde alla på en gång att Emma hade problem med alkoholen). Ni får faktiskt inte tro det om Kalle.

Kalle är en väldigt snäll människa som hjälper folk att få lite perspektiv över sina liv. Om man är ledsen så vet Kalle vad han ska säga för att man ska känna sig lite gladare igen.
Under den här helgen i Uppsala så gjorde Kalle många goda gärningar. Han bar runt på alla däckade människor och såg till så att dom hamnade i säng. Han torkade upp flera liter blod som hade brett ut sig som ett täcke i lägenheten. När jag hade åkt iväg till akuten så glömde han inte bort hur hungrig jag hade varit innan, så han köpte mig en hamburgare och la den i kylskåpet så att jag skulle kunna klämma i mig den när jag kom hem.
Kalle är inte den som gör fel och ställer till med problem ( det är min roll, däför inte lika kul att skylla allt på mig). Det visste ju vi som var där - varav: Det är Kalles fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0