Billigt billigt

Kom nyss hem från Erika och kreativiteten bara sprudlar inom mig! Jag har fått ett nytt porjekt i skallen och den här gången handlar det om att skriva en fin chicklit godnatt-saga till min horfrisörska Erika. Godnatt-sagan i fråga kommer att handla om mitt liv, för varför hitta på en story, när jag redan har en helt egen och unik att berätta?

Billigt billigt. Först var jag på stan och spanade in Miss Li som sjöng Oh boy ( red.anm. samma låt som jag lyssnade på när jag sladdade ned i diket mitt ute i ingenstans utan telefon). Men regnet som hängde i luften började bestämt att falla ned på mig & min filt så jag styrde stegen hem till Erika. Erika mötte mig med öppna armar och jag tackade henne genom att golva henne i vardagsrummet. Hon lärde mig retorik ( när retorik i fråga handlar om vart i annsiktet man ska och inte ska kolla på när man pratar med någon) och hon berättade om den gången en hon gjorde så att en kille fick epelepsi-anfall när han dansade med henne ( det blev lite för mycket glädje-känslor för den killen). Vi enades om att Erika är allmänt pinsam, ja, det är faktiskt sant. Hon är så pinsam att hon blev utkörd från ett party där deltagarna hade down's syndrom. Billigt billigt. Nej vet ni vad, det här blogginlägget blir inte sådär bra som det faktiskt förtjänade. Det jag helst av allt ville göra var att måla upp en bild över hur hysteriskt kul jag och Erika hade det, men ni var ju inte där så ni kommer i alla fall inte riktigt förstå vad jag skriver om.  Men det var sjukt kul och erika är min yaAAng. Tack för mig, nu ska jag börja på min bok. 

Kommentarer
Postat av: erika

HEHE BILLIGT BILLIGT:p SES HOS MIG I MÅN KANSKE? HOPPAS DU HAR KUL I KVÄLL! PUSS

2007-06-04 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0