Blanda inte in mig i vårat förhållande

Varför är den enda frågan jag fick av min fysiklärare under 1 h och 25 mins lektion: Malin, stavas vibrerar med ett eller två B:n? Ser jag ut att vara en person som kan stava till vibrera? Eller tror han att jag är besatt av vibratorer och sitter och söker efter sådana på internet hela tiden? vad tror han om mig egentlingen?

Något som försvånar mig är hur mycket konstiga saker som händer mig och mina vänner. Vad är det som har gjort just oss så utsatta. Men det hela grundar sig i den stora frågan; Varför är killar så konstiga?! Det kanske är bra att dom är lite konstiga, annars hade väll inte va haft så mycket att säga om dom. Istället hade våra samtal fokuserat kring hår. Och konstiga tjejer. Äsch det här fungerade inte så bra, för nu är både tjejer och killar konstiga. Fast självklart inte jag och mina vänner, vi bara råkar ut för konstiga saker som skapas av konstiga tjejer och konstiga killar. Men Tammy har iaf införskaffat sig nya bikinitrosor som inte hänger i rumpan eller är fula. Så nu slipper vi skämmas över henne på stranden i sommar. Sen så har vi då hon som blev dumpad av sin pojkvän som hon inte visste om att hon hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0