Det brinner i knutarna

Medans Matte E har ett strypgrepp runt min hals så att jag knappt kan andas så når några andra bittra nyheter mitt öra. Det bli ett fysikprov till, om Kärnan. Eller atomen kanske det var?
Bra att jag har chillat totalt och enbart svarat på om vibrerar stavas med ett eller två B:n under detta kapitell. Jag är inte ens säker på vad det är för kapitell! När man är så totalt borta på ett ämne så hjälper det faktiskt inte så mycket att man får ha boken och anteckningarna med sig. Ajdå, det slog mig nyss att jag faktiskt inte har gjort några anteckningar på detta kapitell. Sorry klassen, ni är illa ute. För er som inte vet brukar kopiatorn gå het med mina antackningar i sig dagen innan provet för att jag skriver så bra anteckningar.  Men jag har kommit fram till något idag. Min fysiklärare är ingen bra människa. Först och främst tycker han att jag lever ett depprimerande liv och sen på det så lägger han in ett fysikprov. Det blir man depprimerad av om något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0