Happy ending

Ja, dagen fortsatte som min morgon. Hade en riktigt jobbig fysiklektion. Labben fungerade såklart inte som den skulle och våra lite laboration skulle bli linjär, men den blev allt annat än linjär kan jag lova er. Och för en gångs skull så vet jag att vi gjorde på rätt vis! Men eftersom allt tog sin lilla tid på Fysiken fick jag lov att ställa in min dejt med Isabell för att istället ha fysik 1 timme längre. Jag var måttligt glad när jag kom hem 15.45 istället för 14.45. Dessutom upptcäkte jag ett stort hål under diskbänken där det vanligtvis brukar stå en dissmaskin. Men inte nu när mami o papi lämnat stan. Absolut inte. Fy faen. Sen så tröstkäkade jag lite kladdkaka.

Men det fick mig bara att må lite sämre för att egentligen borde jag inte äta kladdkaka. Jag var lite disträ för en viss insident jag hade hoppats på aldrig hände, så jag gjorde allt för att sysselsätta mig. Åka till stan och köpa en penna. Mycket vettigt nöjje sådär på en Tisdags eftermiddag. Skrev ut lite kort och grejer och sedan var jag kreativ. I En hel timme orkade jag vara kreativ tills jag istället slog mig ned vid datorn för att hänga på msn.

Men när jag hade ätit och ingen insident så långt ögat kunde nå, så bestämde jag och Erika oss för att vi kanske skulle ta och kika lite på Desperate Housewives.  Smurf. Smurf. Smurf. Det är det enda vi skulle kunna säga när vi umgås, eftersom vi hela tiden säger exakt likadana saker. Det är helt fantastiskt!
Men när smurfandet var över kom vi in på seriösa diskussioner. Fast var dom så seriösa egentligen? Det spelar faktiskt inte så stor roll. För vi hade väldigt nice och det var vad jag behövde för att vända den här dagen till något bra. Något trevligt att tänka på med den här dagen med. Den har ju inte bara varit ren Martyr.
Något som dock saknades ikväll var Tammy. Vart är Tammy egentlingen?!

Kommentarer
Postat av: Tammy

Ja men ni har ju hemliga dejter i smyg!!! Jag o miro var hos bävrarna.

2007-05-09 @ 00:08:55
URL: http://tammy.blogg.se
Postat av: Anonym

smuft! /en tjej med nyrakade ben!

2007-05-09 @ 15:16:00
Postat av: Anonym

dissmaskin \o/

2009-02-13 @ 03:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0