Ingen mera matte

Matte provet jag gjorde förra onsdagen som jag var helt säker på att jag inte skulle klara, klarade jag med marginaler! yes yes yes! Så nu har jag ingen mer matte för den här våren. I och för sig så är det inte så lång tid kvar i skolan, men det känns skönt att få lite mer sovmorogn och lite mindre att tänka på.
Att jag fick G på det där provet behövdejag verkligen till den här absolut kassa dag. Kass. Kass. kass.  Det är lite lustigt, jag och Erika satt och disskuterade lite över telefonen. Vi kom fram till att vi lyckas alltid ställa till det för alla och framförallt oss själva. Hoppas att det här bara är en dålig period jag har. Men nu ska det vara slut på detta. För att jag har iaf lärt mig hur man inte ska göra. Så sen i sommar så vet jag att jag inte ska göra vissa saker och jag ska tänka efter före. Faktiskt, det är något jag måste träna på och det blir mitt stora projekt i sommar. Det och självklart kunna springa en mil under 58 minuter så att jag är bättre en pappa. I och med det här så är det dags att lämna det dåliga sakerna jag har gjort bakom mig och blicka frammåt åt alla bra saker jag ska göra. För jag vill inte gräva ned mig. Jag vill vara glad!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå där Malin, det var inte igår! Hoppas allt är bra med dig. Du lär ha bra med spring i benen om du ska springa den där milen ;) Men det klarar du nog! Härligt med studenten runt hörnet antar jag :) Nå "planer för framtiden" än då? Ha det så bra. /Sandra

2007-05-21 @ 20:51:26
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0