Jag lever över mina tillgångar

Jag har seriösa problem med att handskas med pengar. Dom bara försvinner ur mina händer. Det hjälper inte ens att jag lånade 1000 kronor i tisdags, dom är praktiskt taget redan slut? Fan.
Den här veckan har min gaderob utökats med
- Sloggy trosor
- Röd tröjja
- Bikiniöverdel
- Skor
- Tunika
- Klänning
Och snart en kofta. Men den koftan var faktiskt väldigt viktigt. En lika dan som jag hade förra veckan, men som jag söp bort på båten. Men en gaderob är trots allt inte komplett utan en vit helt vanlig tunn kofta. faktiskt. Så jag måste verkligen köpa den och jag får helt enkelt utesluta en alkoholfylld kväll på lördag. Och nästa vecka. Annars kommer jag inte ha råd att köpa biljetten till mösspåtagningsfesten på måndag. Och det är faktiskt viktigt.
Nu ska jag lägga mig i min säng och koncentrera mig på att Inte spendera några pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0