Ni får mig att må bättre

Let me cean up your mess baby
Varför har inte jag en kille i blåa handyman byxor och ett vitt linne som står bredvid mig och säger dessa ord?

Fast nu ska jag inte sörja över det jag inte har, utan jag tänker glädjas åt det jag har och speciellt dessa personer som har lyckats lysa upp min dag:
Emma som satt och lyssnade på mig hela dagen i skolan.
Maja som tog över när Emma hade åkt hem.
Kajsa, Anna S & Sarah som fikade med mig idag. Helt otroligt hur vi kunde fixa en fika utan att krångla. Jag förstår inte, men det var hur trevligt som helst och det fick mig att må bra.
Erika som lyssnade på alla mina klagomål och bekännelser från Jönköping och sa att hon skulle skaffa mig en gym-hunk som tröst.
Linnea som bestämde sig för att komma hem imorgon och göra cowabonga på mig.
Danne som bara ringde sådär för att höra att allt var bra med mig. Tro det eller ej, men det finns faktiskt ex som man gillar och som man kan glädjas åt när dom träffar en ny. Danne är nog den bästa kille man kan tänka sig. Han var skitbra som pojkvän och han sköter sig som ett ex oxå. Det är helt suveränt.
Tammy som kommer hit och kramar mig inatt. Hon vet precis när jag behöver sällskap i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0