Onsdag

Idag klämde jag ur mig något bra på fysiklektionen. Jag och Majsan satt och diskuterade när, var och hur, vi skulle dricka alkohol och skriva på våran studentlåt. Anders satt bredvid mig och jag tänkte att han kanske ville vara med och skriva och dricka alkohol med oss. Det jag fick fram var inte direkt samma sak som jag hade tänkt säga, istället blev det : Anders, ska inte du vara med och fylla oss?
Tur att citaten för nedräkningen redan är inlämnade.

Nu är det iallafall kristi himmelsfärd och det firar jag genom att först äta bröd och nu dricker jag rött vin. Det påminner lite om nattvarden, fast jag antar att nattvarden inte slutar på krogen som denna kväll verkar göra.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0