Riga i all ära - part 2

Iaf så satt vi i våran hytt och käkade lite chips. Sen så duschade vi. Det var bara det är vi var lite sena med duschningen för att nä rjag hade duschat klart var det fullt av pojkar i hytten. Men det gick bra det med. Vi spelade lite ölspel och hade räkkrig. Jag var övertrött och skrattade mycket.
Sen så när vi hade fått i oss mer alkohol så gick vi och kikade vad killarna i klassen hade för sig. Snackade lite med dom för att sedan gå upp i en bar och sitta och snacka. Sen så irrade jag mest runt där. Körde ett Tequila race som slutade med att jag fick bita i den sura citronen i 30 min för att inte spy. men sen blev jag på G iaf. Någonstans så hittade jag Jimmy, har ingen aning om vart, men han fanns där och jag hängde med honom. Han försökte lära mig trolla. Väldigt fränt. Vi kom på folk som hade sex. Bögsex trodde vi men så var inte fallet. Som tur var. Sen så när det inte pågick sexuella aktiviteter i hytten så satt vi där och snackade.
Jag var full och det berodde antagligern på Tequilan, så där vid 5 tiden så somnade jag in.

Vaknade upp, fattade inte vart jag var och vem som låg bakom mig. Lite läskigt, öppnade dörren där någon knackade fantastiskt mycket. En okänd tjej som ville ha sina skor. Var det kanske hon som hade varit i hytten kvällen innan som jag trodde var en kille? Ingen aning, men hennes skor var inte där iaf. Sen så släpade vi oss av båten och åkte en jobbig bussfärd hemmåt. End of Story.

Väl hemma så gick jag på födelsedagskalas. Jag var så bakis så att jag inte ens kunde hälla i coca cola i ett glas. Det kändes ju lite sisådär va. När jag hade klämt i mig mängder med tårta så gick jag hem och åt middag. Efter middagen åkte jag hem till Albin och hängde lite med honom. Vi hyrde HJÄLP och det var fantastiskt kul.
För övrigt så var vi på City gross och albin hatade det. Glädjedödare, men jag tycker om han endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0