Riga i all ära

Studemtkryssningen har nu gått till sitt slut, och kvar har jag en väldigt obekväm hals och 160 kronor. men det var lätt värt varenda slant!

Inledningsvis så ville jag döda alla på bussen  på vägen till Sthlm. Vem fan tar med dig sig lillebrors leksak och använder sig utav den på högsta volym? Självklart bara idioterna som satt typ bredvid mig. Dom fick hatiska blickar som hette duga. Emma hatade oxå dom. På båten så samladade jag vuxenpoäng med Emma och Majsan när vi valde bort Tacos och la till lax. Hur vuxet är inte det på en skala? Eller så lurar jag bara mig själv. När maten var avklarad så kände vi att dte fick vara slut på samlandet av vuxenpoäng, så istället ägnde vi oss åt prata om våtservetter av alla slag och tova till mig i håret. Vi stog i kö i ca en timme till Tax free'n. Kön var svettig. Jag var svettig. Det gick sakta frammåt, men vi lyckades komma in i så pass bra tid att vi fick den sista plattan med Gin. Det tackar vi gudarna för. Tack tack.

Förfestade med pojkarna i klassen. Jag har aldrig var på listen och vi fick reda på shockande jag har aldrig. Sen så festade vi på och sprang runt på båten. Jag och majsan lekte titanic för det tyckte vi var roligt. Emma hittade oss och var var på toaletten väldigt mycket för det tyckte vi var roligt. Sen somnade vi och vaknade inte föräns man borde ha klivit av båten. Vi klev aldrig av. Vi somnade om på nytt. När klockan var kanske 14 eller 15, det beror på riga eller svensk tid så käkade vi frulle och tog en promenad till Statoil. Köpte chirre.

Sen satt vi i våran hytt tills vi gick och festade. Jag har inte så mycket mer tid att skriva för nu måste jag till skolan.  För övrigt är jag glad att jag inte tatuerade mig i Riga.

Kommentarer
Postat av: Erika

10 vuxenpoäng till dig för att du INTE tatuerade dig i riga :) Ring när du är hemma. kram!

2007-05-14 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0