Shake it

Nu är Tammy och shake'ar som boody på hennes Dansuppvisning.
Jag, Emma, Mirre & Erika var där igår och kikade inte hur det såg ut. Synd bara att Tammy hade genrep sist och vi fick se X antal barn dansa och rycka på axlarna. Nej vi klagade inte. Erika ville vara med och dansa.
Det var nära att hon fick vara med att dansa när hennes turette satte in.
Helena: Min grupp, nybörjare, finns det några här?
Erika: JAAA!
När Tammy inte dansade satt och hon skrattade åt tjockare barn som hade lite svårt i
svängarna och berättade för mig om pojkar som var färgbilnda.

När det var dags för Show gruppen och dom absolut bästa danserna som vi hade väntat på så drog vi. Jag hämtade mamma och Emma åkte hema, Erika och Mirre drog till Erika.
Jag åkte sedan till Erika, var med om diverse händelser på Film & Fabel som gjorde mig.. hmm.. jag vet inte riktigt vilket ord jag söker, men ur gängorna kanske?

Erika hade fullt upp med oss tjejer, hon fixade mitt hår ( som blev jätte bra, äntligen får jag vara lite fräsh i håret!) och hon la upp träningsprogram åt Mirre - Mission Replay så att säga.
När Tammy kom så var hon mest övertrött och sprang runt och sprutade vatten på oss.

Ikväll är vi redo för att grilla. Vi bjöd in lite grabbs från bjurs som till och med tar med sig grillen. Tänk om man kunde ha sådana gäster jämt som tar med sig en grill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0