Du gör mig galen

Klockren kommentar av Tammy:"Din dator kanske också är av det manliga könet och bara lurar dig och ger dig falska förhoppningar, fast ingenting egentligen alls fungerar?" Jag fattar inte varför inte jag tänkte på det tidigare? För om nu min dator verkligen är av det manliga könet så förstår jag precis varför den håller på som den gör.

Inatt hade jag väldigt skumma drömmar. Jag drömde att jag blev tillsammans med en kille. Jag gick på släktmiddag med honom och allt kändes jätte bra. Sen åkte jag hem och träffade en annan kille och då ville han bli tillsammans med mig, så jag tänkte dumpa min pojkvän jag hade fått dagen innan. men jag kunde inte göra de för jag insåg att det var han jag ville ha. efter det flöt killarna ihop och innan jag visste ordet av det hade jag blivit galen och var en mördare som sprang ut i en mörk skog med ett gevär.
Ibland när jag får sådana drömmar så tror jag alltid att dom försöker påpeka något för mig. Nu sitter jag här och är livrädd. Kommer det kanske bli så.. att jag från början ( nu ) inte har någon, sen kommer jag helt plötsligt ha två stycken som jag vill vara tillsammans med. Jag kommer vara så förälskad i båda att dom kommer sammansmälta som en kille och jag kommer bli galen och skjuta en okänd människa för att sedan gömma mig i skogen. Hjälp! Jag borde verkligen ge upp allt som har med killar och kärlek att göra och försöka skaffa mig ett jobb. På tal om jobb ska jag på arbetsintervju idag. Vi får väll se hur det går med tanke på att jag bara kan jobba till mitten åp December, men man kan ju alltid hoppas =)

Kommentarer
Postat av: Tammy

Om du blir galen lovar jag att rädda dig.

2007-11-01 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0