du har dig själv att skylla

Imorrse gjorde jag något jag undvikit att göra under en tid... Jag lånade mamma's våg. Jag visste om att viktkurvan pekade uppåt men att den skulle peka så mycket uppåt var nästan mer än vad jag klarade av. Lite skakig på benen klev jag av vågen och började fundera. Det här kan jag inte skylla på någon annan. Hur kan jag ha varit så dum och gått runt hemma och småätit jordnötter i 2 månader bara för jag varit arbetslös. Tänk vad mycket träning jag skulle kunna ha fått ut av dessa 2 månader. Som tur var fick jag och Linnéa lite insikter igår när vi kikade på Desperate Housewives, att vill man ligga på topp och se bra ut måste man kämpa lite för det. Och kämpa, det är precis vad vi tänker börja göra, idag!
För övrigt..03.15 var tammy påväg hem från en ulflukakk.

Kommentarer
Postat av: Em

ha, ulflukakk =ur ful kuk, eller?

2007-11-04 @ 14:36:48
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-05 @ 14:35:39
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Tammy

jag menade nog en svinkul fest eller kanske utekväll? Malin håll dig borta från vågen, du vet vad jag tycker om sånt där!

2007-11-06 @ 00:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0