gurgla inte halsen i whiskey

Imorrse när jag satt och bläddrade i tidningen så hade dom en repotage om Kol. Jag blev helt övertygad att jag hade det. Kul att ha en lungsjukdom som man ska få när man är rökare och 40 år, men om jag hade den hade jag iallafall haft en förklaring till varför jag är förkyld hela tiden. som tur var för mig har jag hittat min förklaring. Samma symptom som finns för Kol finns för astma, och astma har jag ju faktiskt. Jävla skit astma. Utan den hade jag kunnat vara en frisk människa. Jag tycker inte att det är roligt att vara ständigt förkyld. Det tynger lixom ned min vardag och jag har fått lov att sjukanmäla mig 3 dagar irad från jobbet nu. Det suger. jag behöver ju verkligen pengarna. Min hals gör iallafall inte ont längre. Jag gav den en rejäl omgång igår kväll kan jag lova.
Jag började med att gurgla halsen med whiskey i 2 sekunder. När dessa 2 sekunder var över tyckte inte min mage att whiskey var så trevligt att ha i halsen så den vända ut och in på sig själv. Jag har aldrig spytt så mycket i hela mitt liv på så kort tid. När min lilla spyorgie var klar så var jag helt slut och min mage krampade. Den krampar fortfarande. Så mitt tips till er blir att; Om ni är lite känsliga för sprit, så ska ni inte gurgla halsen i det.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag har också spytt idag! (med lika glad röst som jag hade sist jag berättade för dig att jag hade spytt. haha.) fast i mitt fall berodde det dock inte på whiskey utan antagligen magsjuka. eller stress. jag funderar starkt på att börja lägga upp dagens outfits varje dag där jag har så fula kläder som bara tänkas kan, vad tror du?

2007-11-14 @ 13:16:15
URL: http://chibichibimoon.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

Idé torka inför julklapps shoppingen ? Lagt upp lite tips ! Ha en bra dag, Ciiiao

2007-11-14 @ 13:25:31
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0