Lite om mig

Nu såhär på kvällen gjorde jag ett litet test som jag fick ut ett och annat av.
Nu vet jaghur jag prioriterar här i livet
1. Stolthet
2. Karriär
3. Familj
4. Kärlek
5. Pengar

Jag fick även reda på lite mer..
Tammy Bené är någon jag anser är en verklig vän
Linnéa Balkåsen är någon jag verkligen älskar
Maja är min tvillingsjäl
Jonis kommer jag alltid att minnas
Linnéa Palm kommer jag aldrig att glömma
( nog för att jag tycker att någon jag alltid kommer att minnas och någon jag aldrig kommer att glömma är lite samma sak, men det visar väll sig senare i livet vad skillnaden är).

Kommentarer
Postat av: Lenny

Varför kopplade jag dig till gul också? random!!
Annars stämde det inte för mig för 5 öre!

2007-11-20 @ 00:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0