Löning javisst

Det finns många som får lön imorgon. Jag hör inte till en av dom, men eftersom jag är en så godhjärtad människa så tänker jag bjuda min mormor på pizza imorgon. Jag tänker följa med Linnéa på en shoppingrunda. Jag tänker gå ut med dom andra lönetagarna på lördag och festa. vad gör man inte för att verka vara normal och som alla andra? idag har jag mest varit hemmafru. Diskar lite och strykit gardiner som jag slutligen hängde upp. Det blev inte så fint, nej. men jag klarade iallafall av det själv. Har haft en stor önskan om att ringa och sms:a hela dagen. Bara för en liten snowboard dröm hade rotat in sig i mitt huvudet och jag blev påmind hela dagen om det där.
Turligt nog för mig så uppehöll Linnéa min med att slinga hela hennes hår och vi fick reda på att det är Thanksgiving i Usa idag. Jag blev åter igen fachinerad över att jag har halebop och att det är så bra. Det är nog det klokaste beslutet jag tagit i mitt liv, att byta till halebop från Comviq.
Annars vare väll inte så mycket jag hade att säga.


Kommentarer
Postat av: Em

fast vi får ju inte det utan den kommer på måndag (= kass), en så länge är du en i gänget :)

2007-11-23 @ 14:41:10
URL: http://emar.blogg.se
Postat av: Tammy

Halebop

2007-11-23 @ 18:00:28
Postat av: Em

Ja, rosafilten var bra underbar!

2007-11-28 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0