a nice place

Nu var den långa väntan över och jag känner mig oerhört lättat. 
jag insåg att jag glömde berätta om gårdagen för er. ja det gjorde jag. Först så satt jag på facebook i några timmar och tjurade lite. sen så blev jag glad. Då bestämde jag och Maja oss för att vi skulle handla. 1 ½ timme efter att maja skulle komma och plocka upp mig kom hon och plockade upp mig. Vi åkte till Ica Maxi där vi var som två tursiter i Tokyo. det var stort. det var mycket folk. men ack så trevligt vi hade. Vi kunde till och med ta en kölapp för att köpa salami. ja vi har ju inget bättre för oss. Maja ville sen bli lite brun. Eftersom dom brukar ha bra tidningar på scandic så bestämde jag mig för att jag kunde följa med henne dit. Jag hade ju iaf inget bättre för mig. Tyvärr var det någon idiot som hade tagit bort tidningarna så jag fick inte läsa i dessa 15 min som jag hade sett fram emot. Vi var även upp längst upp på scandic och kikar på utsikten och funderade på vilka byggnader som var vad. Vi åkte hem till maja och vi spelade lite tv spel som maja's lillasyster fick koppla in åt oss för att vi inte är tillräckligt tekniska så vi kan det själva. And the winner is Malin! Självklart. Nejdå, maja vann någon gång hon med :) Sen käkade jag lite mat och åkte hem till Johan. Vi kikade på lite film och jag käkade upp hans godis. Åkte hem, bytte bil för att börja min läskiga färd till borlänge. Den gick bättre än väntat. Fast det var en läskig borlängebo som försökte sätta sig i bilen fast han inte skulle med, men precis då räddade Frykholm mig. Linnea skällde ut en full fjortis som bestämde sig för att sitta och röka mitt på vägen framför bilen. Tjejen blev så rädd att hon nyktrade till några promille och flyttade på sig. Konstigt att hon helt plötsligt kunde stå upp. Var påväg att bada lite tunna i öja som efterfest, men när Linnea kom på att hon hatar att bada tunna så blev det inte så. istället blev det hem för att sova. men som om jag kunde sova. Jag låg och var orolig och väntade. Jag väntade ända fram till 8 på morgonen för tusan. Men sen sov jag i 2 timmar. Nu ska nog jag gå och sova för att jag ska nog ut ikväll verkar det som. Då kan det vara bra att ha lite mer än 2 timmar i sömn till godo. Puss och hejdå från eran malin.malle.mallebralle.bodin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0