Får hunden plats i hundklojan part two

På något konstigt sätt visade det sig att vi visst kunde. Man kan bara man vill, har vu ju hört någonstans. 5 på måndagsmorgonen satt vi i en bil som styrdes mot det lilla huset på präriren ( Eller egentligen var det den mysiga stugan med brasan, som låg låg längst med dalarnas största sjö's kanter). Det bjöds på vin, jag ( Malin) var gay. Death cab hit och dit. And some cutie!Vinet flödade och jag tog mig ett dopp i syndens sjö. samtidigt som vi klev in i den tjocka dimman så fann vi varandra. en vänskap som är här för att stanna.

Vaknade upp och fick se att mamma minsann inte tycker det är fränt att ligga på ett badrumsgolv med en handduk över mig( hur vet hon om bilden undrar jag och tammy?!?!). Ta bort snälla. chips och dipp och mycket trevligt. Vi fick förhandsvisning på filmen, som kommer att komma.

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-04 @ 15:22:09
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0