waiting for?

är det något som gör mig rastlös så är det att vänta på något som kommer ha så himla stor betydelse för min närmaste framtid. just nu väntar jag. Just nu är jag jätte rastlös. Jag har absolut inte kunnat sova något inatt för att jag är så rastlös. för jag väntar. för jag vill veta nu på en gång. Hade det inte varit så klurigt med telefoner hade jag nog ringt. Men jag kan inte. för jag måste vänta. Jag måste vara rastlös. Jag tror att vänta och vara rastlös hör lite till. det hade varit mindre spännande om jag inte hade behövt vänta. Om nu resultatet inte blir som jag vill ( för oja, jag vet precis vad jag vill) så blir det ändå en lättnad. Jag behöver inte fundera eller vänta längre då. Skaka av lite och gå vidare, för det har jag hört att vi människor trots allt är ganska bra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0