=D

Här har man suttit och disskuterat viktuppgångar med tammy, och den första annonsen jag ser när jag ska logga in på min blogg är " står vågen stilla? Vi kan hjälpa dig". Vågen gör ju allt annat än att stå stilla säger jag. tick tick tick and up we go! Och ända så fortsätter jag att trycka i mig kakor ( dock inte en ända idag, men jag tog lite pommes istälelt) och chips och mängder med vitlöksdressing, men det är ju bara så gott. Och hur ofta är jag i sälen? I och för sig har jag varit här sen mitten på december nu, men men. förr om åren så var det ju bara en helg jag var här uppe. Idag jublar jag över att säsongen snart är slut. Det är lite blandade känslor överallt just nu när det är så kort tid kvar, vissa gråter och andra är lyckligasre än någonsin. Jag är mest som jag alltid brukar vara, Labil och det pendlar från dag till dag. Eller kanske lite mer från timme tille timme. Jaja, så noga är det ju faktiskt int, huvudsaken är ju den att jag är glad just nu i stundens skrivande och kommer vara ännu gladare när staffan kommer genom dörren till rummet och ger mig en stor kyss. Det vill jag verkligen ha just nu.
Nej nu ska jag lägga mig lite sexigt i sängen och bara vänta, det kan inte dröjja länge till nu.


Kommentarer
Postat av: Tammy

haha, jag älskar när man ska lägga sig lite sexigt i sängen och bara vänta! typ när dom har vart på toa, vart och handlat, strax kommer från jobbet m,m ;)
Tror dessutom vi är rätt bra på det!

2008-04-13 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0