att dränka sig i tequila och sedan rulla sig i tuggummi är inge vidare...

Nej det är det verkligen inte och det lärde jag mig igår.
Majsans sista utekväll i Falun innebar en hel mängd alkohol och Harrys. Traskade även till Etage. Shotade tequila med jonas. Två 4:or var tyckte vi var en bra idé. Ja jävlar vad bra den idén var. Jag kunde inte stå rakt och har suttit och babblat med taxichauffören för att inte somna. Jag har försökt äta youghurt liggandes i min säng ( gick inte så bra) Jag försökte logga in på datorn för jag ville hålla mig vaken och hinna få i så mycket mat i magen som jag kunde innan jag däckade, allt för att må bra idag. Det gick inte för jag kom inte ihåg min mail eller mitt lösenord.
Somnade tillsist i sängen.
Vaknade upp med ett bultande huvud vid 10.00 tiden. känner att det inte riktigt är så stabilt. När jag försöker vrida på mig upptäcker jag något mycket obehagligt, jag är fast klibbad i mitt lakan och täcke. Slitar mig loss, går in på toaletten och säger hejdå till gårdagens middag ( ett under att den fortfarande fanns kva ri magen, jag menar, borde inte den ha hunnit försvinna?) lägger mig i sängen och dör. Snurrar mig lite mer i tuggummit, svarar när Tammy ringer, klarar inte av att prata då det bultar ännu mera i huvudet. Sover mig lite mera till typ 13.00, tänker att nu borde jag klara av en klunk vatten.
Nej inte alls. Hejdå Juicen eller vad det gula kan ha varit.
Utmattad trycke rjag i mig 1g alvedon och hoppas på det bästa. Nu kan jag faktiskt gå och jag har hunnit fått i mig en kopp kaffe. det är nice.

Något som är ännu mindre nice är att jag ser att jag har en notification på facebook. Mitt kära ex har lämnat en kommentar på ett kort på mig. Nämen vad trevligt, han har äntligt växt upp och tänker kanske skriva att jag blivit fin i håret, kanske kommenterat på en bild på han och mig och säga att vi hade väldigt roligt då på den tiden. Ja någonting trevligt iaf. Ni förstår vad jag menar. Men nej. Ser att det är en bild då jag är utklädd till en myra och han en piret. Johanna har skrivit fint under bilden att: myran och piraten är ett fint par :)
Och under där, har mitt 26 åriga ex skrivit     not anymore!!
jag fårstår er inte om ni inte tycker att det är något att haka upp sig på. För det är det., Det är så töntigt skrivet så jag ville sjunka låååågt. Väldigt låågt och skriva lite fint under: Nej för vem vill vara tillsammans med en kille som är 26 år och beter sig som en pubertal 14årig flicka.
Nej så långt ska jag inte sjunka. men han fortfarande inte säga att jag önskar att han inte läser min blogg, för han skulle nog behöva veta att han beter sig väldigt omoget för sin ålder.
Jag däremot, jag är 6 år yngre och får vara precis hur omogen jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0