sen kom Dagen

Dagen då linnea hade massor av missade samtal från et konstigt nummer på sin mobil.
Lite skakis i lederna för vem det kunde vara ringde hon upp det okände numret. Det var en bredbandsinstallatör. Ja men så bra, precis vad vi behövde idag för vi skulle få vårat trådlösa bredband. Linnea låste upp lägenheten till killen och envisades med att ställa ca 648398 st frågor om hur man skulle installera ( för tydligen var han den sortens bredbandsinstallatör som bara kollade att uttaget i väggen fungerade ) tillsist hade linnea fått honom till att koppla in alltihopa så nu har vi internet.
Det gillas. Ikväll bär det av till Paddy's för att titta och lyssna på Torbjörn när han spelar.
Efter det vill Magni svänga sina lurviga för hon har kommit på att det finns 2 till i denna by som dansar lika galet som hon, och det var jag och Linnea. Oooh yeah. Sen finns det nog en anledning till att fira lite ikväll oxå :)
Det blir den sista utgången innan det bär av hem till sverige för min del.
Ska bli skönt att komma hem och det ska bli skönt att åka till sälen.  Jag längtar faktiskt.
Fick även reda på att jag kunde ta ledigt den 2 januari med.. så då kan jag festa på nyår och köra på fredagen, så emma, om du läser detta, ta bussen till sälen på fredagen den 2 januari så packar jag ned dig i lilla peggan så rymmer vi över gränsen. det tycker jag låter bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0