Helgen

jag hade tänkt skriva ett långt blogginlägg om hur helgen har varit, men jag orkar inte riktigt göras det tror jag. Linnea kom upp till mig i lördags och vi var tjejiga och gick på krogen. Söndagen ägnade vi åt snowboard och allmönt chill på kvällen. En flytt mitt i natten pga av fulla människor i huset. Vaknade upp med strålande väder och drog iväg till högfjällshotellet där vi tog på oss längdskidorna och  åkte 1 mil. Det gick väldigt bra med undantag då jag flög ut i skidbacken och landade på magen.
det var mycket kort om mig helg. bye bye.

Kommentarer
Postat av: linnea

hej gumman! jag har inte hunnit lägga ihn bilderna, men ska göra det imorgon tänkte jag. nyu ska jag till joel. fan va mys det var att se dig i helgen! du är underbar! och jag tror jag glömde mina mocka vantar hos dig ändå..?! haha typiskt! pusspuss

2008-02-12 @ 21:40:20
Postat av: linnea

ich nu är lite av bilderna på väg upp..:) saknar dig... och mina jeans.. ;) puss

2008-02-15 @ 17:12:16
Postat av: Sandra

Hej! Nu litar jag på att du är en falubo som är bekant med bussar... ligger järnvägsstation nära busstation i falun? kan man ta buss 701 ut mot hosjö nära därifrån järnvägsstation?

2008-02-20 @ 19:47:25
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0