Love is in the air

för inte så länge sedan var det jag, tammy och Linnea som levde det verkliga livet som singlar. Livet fylldes av drama och killar.. och nu är det Januari och på något vänster har alla 3 skaffat sig en varsin man och vi är toffligare än toffligast. Vi är så toffliga att vi knappt hinner med varandra. Jag är väldigt glad för våran skull. Vi om några förtjänar faktiskt ett varsit bra förhållande efter allt vi har fått stå ut med. Jag tror att vi har lärt oss under tidens gång; att vissa killar är svin, andra är bara dumma i huvudet, men vissa är helt underbara.. och när man hittar någon man tycker är underbar är det bara att hålla hårt i honom.. för underbara killar växer ju inte på träd kan jag lova. Skål och ett stort grattis till oss tjejer!!!

Kommentarer
Postat av: Tammy

Haha så söt du är! Men det är faktiskt helt otroligt. Hur kunde vi lyckas med detta!?

Vi är bäst :D

2008-02-06 @ 23:25:12
Postat av: Em

Det är de nya året som gör det, 2008 är förnyelsens år och känns som ett bra år. Ta hand dig bralle och karlen och tjäna massa pengar, puss.

Ps:
Notera: nyblogg

2008-02-08 @ 07:15:35
URL: http://emarenas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0