After Work

I snitt går alla tjejer upp 11 kilo under en säsong i sälen. Jag kan berätta att det redan har börjat att synas på mina mått. det är hemskt.
Igår så kom Erkz upp till sälen och vi festade lite granna. Jag hade tänkt ta det lugnt men ikke sa nikke. Jag blev jätte full, Staffan kom och körde hem mig, sen däckade jag i hans knä framför tv:n och när jag vaknade så skrek jag - Vart är staffan? När han stod bredvid mig. Lyckat. efter det så pratade jag i telefonen med Tammy och jag kunde allt annat än tänka klart. Imorrse när jag kom hem var jag  fortfarande full.
I Torsdag hade jag oxå en sån där fylla. Bwo på Hc. jag såg kanske en låt eller jag vet inte,. det enda jag kommer ihåg var att jag hörde " Nu är det dags för sista låten". det blerv tidiga bussen till hundfjället och Staffan hämtade mig.. Jag kundei nte gå rakt så han fick hålla i mig, för av någon anledning drog jag väldigt mycket till vänster. Och vad har jag lärt mig av dte här? Jo, att man ska äta middag innan man går ut.
Så idag har jag hunnit klämma i mig två mackor- snart ska vi till hundfjället för att gå på after work med 25 kronors öl. det gillar vi.


Kommentarer
Postat av: Tammy!

äh vad fan, mat är överskattat. Drick mer alkohol istället :)

2008-01-21 @ 23:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0