Ett ärligt Cv

Hej hej!
Jag är en bitter tjej på 20 år som bor i Falun, en stad som jag hatar. För tillfället jobbar jag på Ericsson Network Technologies, men slutar den 17 augusti och behöver ett jobb. Jag är i desperat behov av ett jobb med bra lön för jag planerar att åka utomlands i 6 veckor i vinter, men har inte så mycket självdiciplin så jag har supit upp pengarna istället för att spara dom. Om man kan räkna dricka rödvin, gå på krogen, sitta framför datorn och kolla på tv till hobbys så är det mina hobbys och det jag spenderar min fritid på. Ibland kan det hända att jag går en promenad för att stilla mitt  dåliga samvete över mina extra kilon jag bär på. Som person är jag oftast bitter och klagar och gnäller över det mesta. Jag är barea trevlig när jag själv känner för det. Någon gång ibland, om något är riktigt roligt kan man skymta ett leende på mina läppar. Det var allt om mig, har ni några frågor är det bara att höra av er!


jag kommer dock inte att skicka iväg det där cv't, men det hade varit ganska så kul faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0