Erase and Rewind

Jag tar tillbaka det jag skrev i föregående inlägg. Jag vill inte alls att säsongen ska ta slut, nu är jag åter i sinnesstämmningen som säger att jag vill att säsongen aldrig ska ta slut. Allt känns så jävla bra just nu. Livet leker och jag blöder inte ens näsblod fast det borde forsa ur snoken på mig.  Med andra ord är det jävligt bra.
Pappa kommer och lämnar av snöskotern imorgon och sedan på kvällen blir det tokfesta, Abg och Hc med sommartema. Solglajjerna kommer vara på hela kvällen och det kommer bli grymt kul.
Skandaler utan dess lika ska vi ställa till med. Speciellt Rebecca som åker hem på Tisdag. Hon lär ju faktiskt passa på på sin sista söndag i sälen. I och för sig så har hon ställt till med skandaler till höger och vänster så egentligen är det väll typ min turnu eller ngt. Ikväll blire till att festa till det. Emily den svikaren åker hem imorgon. Det är dumt. Stanna. Gustaf drar hem imorgon. det är dumt.  Stanna. Alla bara lämnar sälen och lämnar kvar mig här. Stanna!!! När allt känns så här vill man nästan tillbaka nästa vinter, men så blir det inte. punkt.  Jag tänker inte fastna i livet som säsongare och dessutom vill jag inte jobba inom resturangbranchen igen. Eller ja det är ju faktiskt inte så dumt. Men jag kan lova er att jag aldrig mer i livet ska stryka en kockrock. Jag gjrode det för sista gången idag till storchefen. Det var bara för att det var han, annars skulle jag aldrig ha gjort det.
Men nu ska jag sluta skriva här.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0