Ett harem

Det var precis vad jag och Linnea hade i lørdags hemma hos oss.
Ett Harem av backhoppare. Det ær inte alla dagar man har det. Eftersom alla inte hade åldern inne så fick vi skippa Brenneriet før att istællet gå på Marcellos. Alla hade mængder med alkohol i kvællen, linnea fick vænda hem 2 gånger innan hon tog sig modet till att gå in. På Marcello var det litet och mørkt, kændes vældigt mystiskt och misstænksamt. Plus poæng i kanten før att dom serverade Smirnoff Ice 2 før 1 ( 61 kr før 2 stycken!) Ooh yeah tyckte jag och førsøkte få Linnea att dela med mig. Med en lite sne blick tackade hon nej och jag slutade upp med flera smirnoff ice. Jag gillade de till en børjan, jag kanske gillade de lite før mycket. Det bevisades bla genom att jag råkade dra sønder mina strumpbyxor nær jag skulle dra upp dom lite och jag fastnade med min nya klænning ( jag hænvisar till NERD- she want's to move videopn, tjejen som dansar, en sån klænning fast svart) i alla jag pratade med eller stod næra.

Nær søndagmorgonen kom kænde jag och Linnea att vi Inte hade fått nog av backhoppare ( som føresten hade læmnat x antal popcorn øver heøa vårat golv) så vi bestæmde oss att følja med till hopp backen och titta på træningen. Vi applåderade och gjorde vågen och sen nær det blev lite segt satt och jag skæmde ut Linnea. Jag førstår inte hur hon kan skæmmas så mycket øver mig. Det ær inte mitt fel att jag pratar om oanstændiga saker alldels før høgt før att jag har huvan på. Det ær sådana saker som hænder.
Nær vi var klara med backhoppning så åkte vi hem och slog oss ned i vå¨ran kæra soffa och tittade på ett frågeprogram som vi alltid lyckas se. Det går på Svt2 och ær jætte snabbt. Konstiga men allmænbildade mænniskor.
Vi blev kvar i soffan några timmar, sen bestæmd ejag mig før att jag ville ha chips. Insåg att det avr søndag och Kiwi var stængt. Jahapp då lær jag væll gå till shell macken tænkte jag och børjade min vandring i minusgrader.
Nær jag væll kom fram såg jag att Shell macken egentligen var ett 7 eleven och då slog det mig. Jag ær dum i huvudet på riktigt. Hær bor man granne med 7 eleven och vad gør man? Man går til ett 7 eleven som ligger mycket længre bort.
Dum i huvudet. Javisst. Men det var vært min vandring sen nær jag fick trycka i mig lite Chips och dipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0